Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~scrim | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Włodarczyk adresWrocław zarejestrowany16.10.2008 @18:24:54 ostatnio na stronie25.09.2016 @11:07:08



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/artcarracing Gadu-Gadu9898259
digarty218 komentarze1766 posty na forum2

komputer / sprzęt
Sony W80 / Nikon d90 + Tamron 17-50 + Nikkor 70-300vr

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~adzian    24.12.2008 @17:01:02
_______
~pinzel    06.12.2008 @17:14:39
dzieki, fajna masz motoryzacyjna galerie
~jacek314    04.12.2008 @15:23:38
Dzięki za komentarz
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~LittleLulu    03.12.2008 @21:32:51
Dziękuję
_______
Maior sum quam cui possit Fortuna nocere
http://www.cyrodiil.iq.pl
~Tomazi    03.12.2008 @14:41:06
słabe to pojęcie względne
_______
Tomazi.pl
~Agniess    19.11.2008 @15:52:57
dziekuje
~marekjedrzejewski    19.11.2008 @10:24:53
Dzieki.
~Lustrzany    19.11.2008 @08:21:10
Dzięki za ocenę. w najbliższym czasie wrzucę jeszcze kilka prac; zapraszam ponownie.
~krzyb56    18.11.2008 @21:20:48
dzięki
_______
oceń moje zdjęcia
~olinska    17.11.2008 @18:02:48
Dziękuję
~jacek314    15.11.2008 @23:43:53
Dziękuję Piotrze
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~Konieczny    13.11.2008 @16:32:26
dzięki za komentarz. Tak, zgadzam się, że lepiej by wyglądało gdyby nie było przycięte. Niestety zauważyłem to dopiero na monitorze komputera
~DeeEdge    11.11.2008 @15:40:14
dzięki
_______
Rozbij swoją wrażliwość kreskami na tym co Cię otacza, poznaj, naucz sie, zmień, stwórz od nowa.
~sylwiaquarius    10.11.2008 @22:51:49
Dziękuję pięknie
~stchu    09.11.2008 @23:27:11
spoko jak 3d to zawsze moge pomóc
-moky    08.11.2008 @16:47:08
dzieki ,zapraszam częsciej :D
~spiderp25    08.11.2008 @15:43:18
Dzieki.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~stchu    05.11.2008 @21:48:02
dzieki, milo mi, a gdzie widziałes? ;>
~BunC    05.11.2008 @14:42:05
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~averse    05.11.2008 @14:31:10
dziękuje serdecznie pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-11-05 14:31:45
~popeye1989    04.11.2008 @11:09:56
Dzięki Pzdr.
_______
Nie zapraszam do siebie.

~xilomen    04.11.2008 @10:34:05
czemu srednio ci lezy?
_______
Masz ? My też: http://www.digart.pl/grupy/5048
Grupa: TOR POZNAŃhttp://www.digart.pl/grupy/7380
Nie używam Photoshopa, robię szczere zdjęcia.
~olinska    04.11.2008 @09:54:54
Dziękuję Jakiegoś Subaru Imprezy WRX STI w kolorze blue w szufladzie nie masz?
~pinzel    02.11.2008 @15:16:29
thx
~gawronie    02.11.2008 @11:50:17
dziękuje Ci bardzo
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt